samira

Monday, September 25, 2006

چه کار باید بکنم تا طرف جذب من بشه؟
من یه سوال خیلی مهم دارم و از همتون می خوام جوابم رو بدین
من باید چه کار بکنم که طرف جذب من بشه؟یا شاید بهتر باشه این طور بپرسم شما چه روشهایی بلد هستین که باعث میشه طرف رو جذب کنه؟اگر ازدواج کردین یا توی رابطتون موفق بودین چه کار کردین که طرف از شما خیلی خوشش اومده و ول کنتون نشده دیگه؟
یه توضیح بدم و اونم این که من کلن دختری هستم که اصلن بلد نیستم ناز و اشوه بیام.خیلی هم تمرین کردما اما نشده.احساس می کنم که هیچ جذابیتی برای طرف مقابل ندارم.این در شرایطیه که در روز چندین مورد رو می بینم یا میشنوم که دختر خانومه کاری کرده که آقا پسره به سرعت برق و باد عاشق و دل شیفتش شده.من می خوام ببینم که این راز و رمزی که این وسط هست چیه؟تورو خدا بگین منم بدونم دیگه.در واقع می خوام بدونم چه طوری میشه قاپ یکی رودزدید؟
..........................
یه چیز رو می خوام اضافه کنم.احساس می کنم شاید بعضی هاتون احساس و حرف من رو شاید نفهمین.من شرایطی رو می گم که با طرف رابطه دارین.هم دیگرو هم دوست دارین .حالا باید چه کار کنیم کهاین رابطه به یه سمت خیلی خوبی کشیده بشه.نه حالا حتمن ازدواج.بلکه یه دوست داشتن سطح بالا.عاشق شدن.یه چیز خفن.منظورم این نبود که با زرنگی بخوای طرف رو مال خودت کنی