samira

Tuesday, May 15, 2007

تولدم مبارک
دوست دارم از دیروزم بگم
صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدم و چیتان پیتان کردیم رفتیم و سیما برام عطر خرید کادو.بعد ناهار رفتیم خونه ی سیما اینا و هی به سیما می گفتم این آخرین روز 23 چه مسخره داره می گذره ها همین که اینو گفتم دختر عمه ه زنگ زد که برای کنسرت پری ملکی میای یا نه؟(خودش آخه شاگرد آواز پری ملکیه)منم از اونجایی که خیلی با اخلاقیاتش حال نمی کنم گفتم من نمیام اما مامانم میاد.خلاصه هیچی نگفت و قطع کردیمو بلافاصله اس ام اس داد که ............ بماند چیا گفت. من دیوانه هم همین طور اشک ریختم البته در خفا و جوابی بهش ندادم و دعوایی در گرفت فی ما بینهم.کلی سیما نصیحت و دلداری و تا بالاخره من بیخیال شدم.بعد متوجه شدم که قرار بوده پریسا من رو سورپرایز کنه.تا اینجا درست مشکلی در کار نبود. اما فهمیدم که طی یک مدیریت بسیار ضعیف یک سری انسانهایی که من اصلن ازشون خوشم نمیاد رو گفته بیان که منو سورپرایز کنن.منم دوباره گریه که من حالم به هم می خوره اگه فلانی رو ببینم و به کمک سینا و سیما پیچی اساسی دادیم به قضیه ی سورپرایز من (دلتون یه موقع نسوزه ها برای پریسا.نمی دونین چقدر برنامش مذخرف بود آخه و کلی آبرو ریزی میشد.یعنی به نفع همه بود که برنامه کنسل بشه)بعد از اینکه پیچ دادیم قضیه رو با سیما رفتیم پایتخت کیف برای لپ تاپش خریدیمو رفتیم دنبال سینا و شام رفتیم بیرون
رستوران عالی بود.من اولین باری بود که می رفتم اونجا
توی راه هم توی ماشین هی برای خودم آهنگ تولد میذاشتم.به سیما می گفتم می خوام عقده ای نشم خدایی نکرده
اما از صبح ساعت هشت صبح زنگ پشت زنگ.اس ام اس پشت اس ام اس.اولین نفر هم دوست پسر جان عزیز تر از جان بود.اما حیف که به دلیل مشغلات این روزهاش فعلن در دسترس هم نیستیم تا چند روز آینده
یه چیزی می خوام بگم واقعیه.من امروز خیلی ذوق زده شدم از این همه تبریکی که بهم گفته شد.خوب یه سری آدمها رو که می دونی براشون مهمی و ازشون انتظار داری که یادشون باشه روز تولدت رو اما واقعن دوستان درجه دو و سه ای که امروز بهم تبریک گفتن بیشتر از اون نزدیکها منو خوشحال کردن
خیلی حس خوبیه.چون می فهمی که خوب پس تو آدم بدی نیستی و یا نقش بدی برای کسی بازی نکردی تا حالا که این همه دوست به یادت بودن
از صبح تا الان که سر کار بودم ,تا یه ساعت دیگه هم باید برم سر کار دوباره
تا حالا متولد به این اکتیوی دیده بودین؟
من فردا هم میرم شمال.فکر کنم تا چند روز نباشم
مواظب خودتون باشی دوستای گلم
مرسی از همتون بابت تبریکات متولد شدنم