samira

Wednesday, February 07, 2007

خندیدن به گذشتم
عمه خانوم ما یه فیلم وی اچ اس جمع آوری کرده از قسمتهایی از عروسی ها و مهمونی های دختر عمه هام و پسر عمه ام
تقریبن توی اولین فیلم من کلاس دوم دبستان بودم.عروسی دختر عمه ام
انقدر خنده داره انقدر خنده داره که خدا می دونه.من یه دختر بچه ی تپل و تقصم.همش دارم جلوی دوربین می رقصم.با اعتماد به نفس بالا.موهام مدل قارچی.چتری توی صورتم.زیر چشمی همه دوربین فیلمبرداری رو میپام.نمی دونین چطوری چسبیدم تو دوربین
لباس خانومها خنده است.لباس عروس از این آستین بلند پف دارا
عروسی بعدی مال دختر عمه ی دیگمه با دو سال فاصله با عروسیه اون یکی دختر عمه ام.توی اون که دیگه محشرم.یادم میاد انقدر با مامانم دعوا کردیم تا اینکه دیگه حریف من نشد و من جوراب پاریزین پام کردم.اولین رقص روهم من کردم .همشم تو دوربینم.از این دختر حرص دربیارا که فکر کنم همه دلشون می خواسته منو کتک بزنن
ولی خیلی خنده داره این فیلمه تا نبینین نمی فهمین چی می گم