samira

Friday, February 02, 2007

یه جمله ی اراکی
خانواده ی مادری من یعنی پدر بزرگ و مادر بزرگم به قبل اراکی هستن
اگر تا به حال اراکی ها رو دیده باشین با لحجه خاصشون آشنایی خواهید داشت
دیشب مهمونی بودیم(البته منظورم چهار ساعت پیشه.چون الان چهار صبحه روز جمعه است که دارم اینارو می نویسم)یادم نمیاد بحث سر چی بود که یکی از فامیلهامون که از اراکی های اصیل بوده گفت:"عزت هشتنیه.بلی ,می یلن.نلی نمی یلن"(البته خودش اصلن لهجه نداره ها وقتی به شوخی می خواد چیزی بگه با لهجه می گه)این یعنی اینکه عزت و احترام گذاشتنیه.اگه احترام بذاری به بقیه به تو هم احترام می ذارن اگرم احترام نذاری به تو هم نمی ذارن
خیلی حال کردم با جملش راستش رو بخواین
...................
پی نوشت خوشمزه:اینجایی که رفته بودیم مهمونی انقدر همیشه باید بخوریم که خدا می دونه.چون اگر خودت هم نخوای بخوری به زور می کنن تو حلقومت.از شیر مرغ تا جون آدمیزاد هم توی خونشون پیدا میشه.خلاصه من تا خرخره خوردم امشب
...................
پی نوشت ناامیدانه:کلی با این گوگل ور رفتم تا لوگ وزنم رو بسازم که نشد.حالا فردا صبح باید از اول شروع کنم
...................
پی نوشت بی ربط:خوابم نمیبره
...................
پی نوشت بی ربط 2:دقت کردم دیدم برای هر کس که کامنت بذارم برام کامنت میذاره.برای هر کس هم که نذارم نمی ذاره
تازه خیلی ها هم براشون کامنت میذارم اما برای من نمی ذارن
خوب حتمن حال نمی کنین دیگه.مگه زوره.منم اینارو نمی نویسم که کسی برام کامنت بذاره
..................
متنفرم از آدمهای حسووووووووووووووووووود
بترکه چشمت که نمی تونی ببینی که من لباسم بهم میاد یا کپ موهام یا رنگ آرایشم یا بوتهام.همین آدمهایی مثل شماها انقدر این نکات مثبتم رو صد بار بهم گفتین که برام انقدر عادی شدن که دیگه خودم هم باورشون ندارم و بی خیالش شدم