samira

Friday, January 26, 2007

چه طوری می تونن؟
تازگی های در حواشی من یه جریانی در اتفاقه که فکر نمی کنم دونستن کامل جریان برای شماها جذابیتی داشته باشه.فقط من اون قسمتیش رو که خیلی عذابم میده و کلی برای من آموزنده بود رو دلم می خواد بگم
یه سری ازآدمها هستن که بدون هیچ فکری به راحتی پشت سر بقیه صحبت می کنن.کلی صفات و القاب ناپسندی که اصلن شایسته اون شخص نیست رو بهش نسبت می دن و به راحتی این اجازه رو به خودشون میدن که به طرف تهمت بزنن
آخه چرا اینقدر راحت به خودت اجازه می دی که در مورده شخصیت یه نفر صحبت کنی.حالا خوبه تو خودت همون آدمی بودی که دم از روشنفکری و فرهنگ و ......... می زدی
اما تمام این کارهایی رو که الان داری می کنی تمام حرفهای قبلت رو نقض می کنه
چقدر خوب میشد که آدمها هم گذشتشون رو یادشون میومد و هم از عاقبت کاری که الان دارن می کنن می ترسیدن
ای دوستی که همین الان داری به راحتی در مورده اون یکی دوستمون حرف میزنی روزی رو برات می بینم که تمام اینها برای خودت پیش اومده.اما تو همین طور که الان بدون هیچ فکری داری این کارهای زشت رو انجام میدی اون موقع هم نخواهی فهمید که داری چوب کدوم حرکات زشتت رو می خوری
چقدر خوبه که آدم اول از همه به کاری که می خواد بکنه به حرفی که می خواد بزنه فکر کنه و همین طور دهنش رو باز نکنه و حرف بزنه.همه ما دختریم پس همون طور که به همین راحتی پشت کسی حرف میزنی این اجازه رو به دیگران می دی که پشت سر تو حرف بزنن
بترس