samira

Tuesday, November 07, 2006

wedding crashers
این اسم فیلمی بود که امروز دیدیم.خیلی خیلی فیلم قشنگیه.هم خنده داره هم رمانتیک
سیما یه عالمه فیلم دیگه هم برام آورده که ببینم.آخ جونمی
با اجازه تون رفتم دندونپزشکی که دیگه از امروز کار روکش دندون جلوم رو شروع کنه.دندونم رو تراشید .اینقدر کوچیک شد که خدا می دونه.نمی دونین چقدر به خودم بد وبیراه گفتم وقتی دندون کوچیکم رو تو آینه دیدم.بعدشم دکتر جان یه روکش موقت برام گذاشت.که بدک نیست.فقط یه کم شبیه اسب شدم.هفته دیگه هم دندونم آماده میشه
دوست پسرجان هم حسابی سرما خورده.آخی گوگولی من زود خوب بشو.باشه؟
.....................
پدر من عاشق فیلمه.نمی تونم بگم چقدر.فقط تا این حد بدونین که اگه یه فیلم رو برای بار دهم هم ببینه اینقدر چهارچشمی میره تو تلویزیون که فکر می کنین بار اولشه.الان تلویزیون روشن شده بابام به سینا می گه :ببینم فیلمش از این شمشیریهاست؟سینا هم میگه نه تفنگیه