samira

Sunday, October 22, 2006

واااااااااااااااای
دیشب جاتون خالی رفتیم کافی شاپ فرهنگسرای نیاوران.واااااااااااااااای من عاشق جو این کافی شاپم.خیلی توپه خیلی.کلی آدم باحال میبینی اونجا.بعد از این که کلی حال کردیم اونجا بعدش بلیط گرفتیم برای فیلم تقاطع.رفتیم فیلم رو هم دیدیم .به نظر من فیلم خوبی بود اما پریسا طبق معمول خوشش نیومد
عجب هوایی بود.توپه توپ بود .میشه گفت ملس بود.خیلی حال کردم.خیلی.بعدشم با برادر خان تشریف آوردیم منزل
خیلی هوای ابری رو دوست دارم.ابری و بارونی.الان که آفتاب شده دلم می خواست ابر بود به جاش
عصری باید برم دوباره دندون پزشکی.دیگه کم کم دارم به صداهای ناهنجارش عادت می کنم.البته نمی دونین چقدر عضله هام رو سفت می کنم .طوری که وقتی کار تموم میشه همه ماهیچه هام گرفته
دلم براش تنگ شده.الان که با داییم حرف زدم در موردش(من داییم سه سال ازم بزرگتره)یکم دلم ترسید.اما ..................نمی دونم باید چه کنم
هر کی یه چیزی می گه.اما این وسط منم که باید تصمیم نهایی رو بگیرم.پس الان تشخیص می دم که باید باشم.دوسش داشته باشم
-------------
دلم می خواد بزرگ شم.خیلی دلم می خواد بزرگ شم