samira

Monday, October 23, 2006

آخ جونمی
بالاخره موهام رو کوتاه کردم.الان احساس سبکی بهم دست داده
البته الان اصلن نمی خواستم کوتاه کنم ها .اما دیروز که با سیما حرف زدم یهو تصمیم گرفتم.البته بهتون هم که گفته بودم دلم هیجان می خواد .منم فرصت رو غنیمت شمردم و هیجان لازمه رو ایجاد کردم
اگه گفتین موهام چقدره؟بلند ترین قسمتش 5 سانته بقیش دیگه کوتاهتره
خیلی حال می ده.بدبخت موهای قبلیم خدا بیامرزا خیلی بی جون بودن.باید از فردا برم تو کاره تقویت موهام
حالا یکم استرس دارم که دوست پسره موهام رو ببینه قش نکنه.چون من اصلن بلد نیستم با آدمی که قش کرده باید چه کار کنم
تازه امروز نرفتم دانشگاه.به مامانم گفتم که حال ندارم برم اما راستش رو بخواین علت اصلی همین مو کوتاه کردن بود.چون من به سرم بزنه یه کاری رو بکنم باید همون لحظه انجامش بدم.تازه احساس می کنم کلی آدم شدم که تونستم از دیروز تا امروز صبر کنم
در ضمن به مناسبت کوتاهی مو رژِیم رو هم استارت زدیم و می ریم که 6 کیلو وزن کم کنیم