samira

Friday, November 10, 2006

تا حالا شده از چشماتون بترسین؟
این موضوع برای من خیلی تا حالا تکرار شده که احساس می کنم نگاهم توی نگاه کسی گره خورده.یا اینکه هر بار که سرم رو برمی گردونم میبینم که یکی داره نگاهم میکنه.من وقتی از چشمهام میترسم که نگاه آقایوونی که زن دارن با نگاه من تلاقی پیدا می کنه .اون موقع است که کاملن اعصابم بهم میریزه و از چشمهام میترسم
مسلمن نگاه و چشم یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین عضو برای ارتباط و جذب و جلب توجه برای اطرافیانه.این موضوع تا وقتی خوشاینده منه که احساس کنم به حریم خصوصیه خانومهای دیگه تجاوزی نکردم.اما وقتی که میرم توی مهمونی و میبینم که هر بار که سرم رو برمی گردونم چشمم میفته تو چشم یه نفر و اون آقا که متاهل هم هست مدام داره به من نگاه میکنه از خودم چندشم میشه.شرمنده میشم .یه حس بدی بهم دست میده
لازم به ذکره که هیچ کدوم از این آقایون هم چشم چرون نیستن که فکر کنین به همه نگاه می کننها .نه اتفاقن خیلی پسرهای خوبی هستن با شناختی که خانواده ما طی سالها معاشرت با خانواده اونا به دست آورده.منظور من آدمهایی هستن که ذاتن چشم چرون نیستن و کاملن هم پسرهای خوبی هستن ولی نمی دونم چرا من در معرض دیدشون قرار می گیرم.و وقتی از طرف این جور آدمها هدف قرار میگیرم احساس می کنم خوب شاید تقصیر منه که باعث شدم همچین اتفاقی بیفته.اون موقع است که از نگاه خودم میترسم
نمی دونم شما همچین چیزی رو تجربه کردین تا به حال؟