samira

Saturday, August 05, 2006

نمی دونم تا حالا این حس بهتون دست داده که وقتی یه آهنگی رو گوش می دین یا اینکه یه تصویری رو می بینین یاده یه دوره ی خیلی خوب از زندگیتون بیفتین اما اون دوره در عین حال که براتون دل انگیزه علته دل انگیز بودنش رو هم ندونین؟
من خیلی اینطوری میشم .مثلن همین الان که دارم می نویسم دارم آهنگه نازی ناز کن ابی رو گوش می دم.وقتی به این آهنگ گوش می دم یاده یه دوره ی خیلی خوبی میفتم.یعنی در واقع یه حس خیلی خوبی بهم دست می ده که احساس می کنم مربوط به گذشتمه اما دقیقن نمی دونم کی بوده فقط یه حسه خیلی خوبی بهم دست میده.نمی دونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه؟
یه آهنگه دیگه ای هم که گوش می دم یاده اون دوره های خوب میفتم آهنگه تنگ غروبه دلم گرفته اندیه.وای این آهنگ رو که گوش می دم می میرم .می دونم که این آهنگ رو وقتی که راهنمایی بودم گوش می دادم اما واقعن نمی دونم چیه این آهنگ باعث میشه این حسه قشنگ بهم دست بده
نمی دونم که شماها هم تا حالا همچین حسی رو تجربه کردین یا نه ؟یه حس خیلی خوب که مربوط به گذشتتونه اما در عین حال گنگ هم هست.اگر دارین لطفن برام بنویسین