samira

Wednesday, August 02, 2006

پیتزا
وای دهنم آب افتاد.یکی از سرگرمی های من توی زندگیم خوردنه .میشه گفت مهیج ترین سر گرمیم خوردنه.اونم خوردنه پیتزا.نمی تونم بگم چقدر این غذا رو دوست دارم.اینقدر دوسش دارم که هر موقع میرم فست فود تنها چیزی که به ذهنم میرسه برای خوردن پیتزاست.کلی هم خاطره های خوب دارم با پیتزا و پیتزا خوردنمون(منظورم پیتزا خوردنه من و سیماست) البته خاطره های بد هم داریم ها.موقع هایی که بد مزه بوده.اه اه اه
یادم میاد دو سال پیش من کلاس زبان می رفتم.یک روز در میون.شنبه دوشنبه و چهار شنبه از ساعته پنج و نیم تا هفت و ربع.کلاس من نزدیکه خونه سیما اینا بود.تمام روزهایی که من کلاس داشتم سیما بعد کلاس میومد دنبالم با هم میرفتیم پیتزا میزدیم تو رگ.خدا وکیلی خیلی بده که آدم برای خوردن یه پایه اساسی داشته باشه.نتیجش میشه عاقبته منه بیچاره که بعد از یه مدت شدم اندازه یه گاو
خلاصه یادمه که یک روز در میون شام بعد از کلاس زبانم پیتزا می خوردم.اصلن فکر کنم به هوای پیتزا خوردن میرفتم کلاس
از اونجایی که اینجانب عاشق و دلشیفته ی پیتزا بودم و هستم پیتزا فروشی های بیشماری رو امتحان کرد که بعضی هاشون خوب و بعضی هاشون معمولی و بعضی هم بد بودن
من اسم اونایی رو که میشناسم میگم که اگر دوست داشتین شما هم امتحانش کنید
جایی که ما همیشه میریم و من فکر می کنم یکی از بهترین پیتزا های تهران رو داره پیتزا زرین هست که آدرسش :تهرانپارس تقاطع رشید و گلبرگ.پیتزا هاش عالیه عالی.همون پیتزایی که من یه روز در میون می خوردم.بعدش توی همون محدوده یه پیتزا فروشی هست به اسمه پسر خوانده که آدرسش:فلکه اول تهران پارس .کناره بازار سپید.این پیتزا فروشی مبتکره پیتزا های جدیده که پیتزا سیسیلیش رو امتحان کنید.بعدش رز برگر که الان تنها شعبه ای که داره توی فوت کورت تماشا بالای میلاده نوره(قبلن توی یوسف آباد هم شعبه داشت)پیتزای پپرونی اینجا معرکست.واقعن پیتزای اینجا یکی از پیتزا هایی که روی اعصابه منه.پنیر پیتزاش با آدم حرف میزنه.کاملن لذیذه.بعدش پیتزا های فست فوده نادره که توی بلواره میرداماده اینم فوق العادست.بعد پیتزای فیله ی گوشت ونوس برگر.دیگه ...آهان پیتزا چمن توی نیاوران .پیتزای بلو برگر توی لواسون مخصوصن پپرونیش.پیتزای گرد باد رو به روی پارک ملت و خیلی های دیگه که الان یادم نمیاد
من از پیتزا های بوف اصلن خوشم نمیاد.از پیتزا راز هم همین طور از پیتزا های خیلی جاهای دیگه هم خوشم نیومده
راستی اگر جایی رو سراغ دارین که پیتزا هاش خوشمزه است لطفن بگین
وای چقدر گشنم شد.تازه خوبه امروز ناهارم پیتزا خوردم ها ولی کاشکی الان پنج شیش تا برش سرد توی یخچال داشتیم تا من می خوردم