samira

Friday, January 12, 2007

سلولهای مغزم
آخه یکی نیست بگه دختر جون عقلت کمه که کل ترم هیچی درس نمی خونی همش رو میذاری برای شب امتحان که این جوری بمونی تو گل؟؟؟؟
احساس می کنم سلولهای مغزم خشکیدن
همینه دیگه وقتی که دوبار در سال ازشون کار بکشی همین میشه دیگه
تازه می گن چرا آلزایمر این همه شایع شده؟وقتی آدمهای تنبلی مثل من و اکثر دانشجوهای هم سن و سال من که مغزشون رو آکبند نگه میدارن وجود داره باید توقع هم داشته باشیم که این بلا ها به سرمون بیاد
توی یه گزارش علمی خوندم که انسانها تا به حال تونستن فقط از دو درصد ظرفیت مغزشون استفاده بکنن.فقط انیشتین بوده که تونسته از پنج درصد ظرفیت مغزش استفاده کنه
من که فکر کنم از نیم درصدش هم استفاده نکردم در این مدت دانشجوییم
دیروز به سیما می گفتم دبیرستان که بودیم اطلاعات عمومیمون خیلی بالا بود.کلی ریاضی بلد بودم کلی فیزیک و شیمی و کلی درسهای دیگه .الان نه تنها توی این چهار سال چیزی یاد نگرفتم بلکه همه اون چیزهایی رو هم که بلد بودم یادم رفته
فقط یک مقدار تیوری مدیریت و کلیاتی در مورده انواع شرکتها و .............از این چیز میزا بلدم
.......................
من فردا امتحان حسابداری صنعتی دارم.برام دعا کنین لطفن.مرسی از همتون