samira

Monday, January 14, 2008

عکس العمل شما
بارها و بارها این پست رو نوشتم اما هر بار به دلیل اینکه از موضوع خیلی بدم می اومده پاکش کردم
موضوع اینه:دروغگویی
من می خوام بدونم عکس العمل شما نسبت به دروغگویی آدما چیه؟
مخصوصن اگه اون آدم براتون مهم باشه.باهاش توی یه رابطه ی نزدیک و تنگاتنگ قرار گرفته باشین
مثل دوست صمیمی دخترتون.همسرتون و یا دوست پسرتون
من یه چیزی رو می گم.چرا اصلن دروغ باید بگیم؟مگه ما با هم رودرواسی داریم؟
گفتن واقعیت خیلی قشنگ تر و تاثیر گذارتره
من خودم به شخصه نمی دونم باید چه عکس العملی نشون بدم.در واقع عکس العملی که نشون می دم سکوته و می ذارم طرف به حساب خودش فکر کنه تونسته دروغش رو بگه اما واقعن نمی دونم این کار درسته یا نه
یادم میاد اولین باری که به طور جدی این موضوع برام پیش اومد یکی از دوستام بهم گفت همیشه بر این اساس که رابطت چقدر برات مهمه عمل کن.اگه نمی خوای هیچ چیزی بهم بخوره نباید بگی که فهمیدی دروغ بهت گفتن.چون دیگه بعد از اون نمی تونی کاری بکنی
....
پی نوشت:منظورم از دروغ حتمن این نیست که طرف یه چیز بی شاخ و دم تحویلتون بده.حتی چیزهای خیلی خیلی ساده و پیش پا افتاده که اصلن توی رابطتون ممکنه هیچ نقشی نداشته باشه اما گفته میشه.حالا یا از روی عادت یا از روی قصد