samira

Saturday, November 10, 2007

تنها صحبت کردن از نکات منفی بس ویران گر است
نمی دونم چرا اما همه عادت کرده ایم در هر رابطه ای که قرار می گیریم همش و همش نکات منفی اون فرد یا رابطه رو برای خودمون و دیگران بشمریم و یاد آوری کنیم
این موضوع در مورد خود من کاملن صادقه.مثلن بارها و بارها به یاد میارم که این حرف رو زده باشم که :مردها همشون همینطورین.همشون لوسن .همشون بی خیالن و ..... یه عالمه صحبت منفی دیگه و بارها و بارها این عبارات رو از زبان خیلی از دخترها یا خانمهای دیگه با هر سطح فکر و فرهنگ و تحصیلی شنیدم
دیروز حرف پری خواهر سیما من رو خیلی متحول کرد.اون می گفت چرا همش عادت کردین از جنبه های منفیه طرف مقابلتون حرف بزنین؟این هم باعث میشه نظر دوستان و اطرافیانتون رو نسبت به اون شخص منفی کنین و هم اینکه خودتون رو ناراحت کنین.بیاین بشینین از نکات مثبت و فوق العاده ای که در طرفتون وجود داره و شما از اون نکته خیلی خیلی خوشتون میاد حرف بزنین.اولش برای من یکی کار خیلی سختی بود.شاید هیچ نکته ی مثبتی به ذهنم نمی رسید .چون عادت نداشتم به مثبتها فکر کنم اما بعد از یک ربع کلی نکات خوب به ذهنم رسید که یادم افتاد چقدر من عاشق اون نکات مثبت بودم و واقعن یادم رفته بوده .قرار بود یک ربع با هم حرف بزنیم اما فکر می کنم نزدیک به 4 ساعت شد.نمی دونین چقدر لذت بخش بود وقتی من از نکات مثبت دوستم می گفتم و سیما و پری یه عالمه ذوق می کردن.دیشب احساس کردم دوباره عاشق شدم.از اول عاشق همون آدمی که سالها پیش عاشقش شده بودم اما این بار مثبت تر
دوست دارم شماها هم امتحان کنین.فوق العاده است