samira

Sunday, November 04, 2007

تحریم
من هیچ موقع توی مسایل سیاسی خودم رو وارد نکردم.برای اینکه واقعن نه علاقه ای به این مسایل دارم و نه از پیامدهاش خوشم میاد
اما دور و برم آدمهای مختلفی بودن از پیر و جوون که علاقه ی خاصی به سیاست داشتن و دارن
یکی از دوستان نزدیک ما مهندس کشتی و هست و مثل سایر مهندسین کشتی که استخدام کشتیرانی هستن 6 یا 7 ماه سال روی آب هستن و مابقی رو در خشکی
یادم میاد این دوستمون می گفت زمانی که تحریمهای اقتصادی جدی بشه به کشتی ها اجازه ی بارگیری در بندرهای خارجی رو نمی دن و چون بیشتر بار بری دریایی شامل مواد غذایی و غلات هم میشه این خیلی تحدید کننده است
دیروز این دوستمون از بندر جاسک بهمون زنگ زد که حال و احوالی با هم بکنیم.وقتی از اوضاع و احوال کاری ازش پرسیدم گفت که خیلی بده.خیلی از بندرها بهمون اجازه ی بارگیری نمی دن و اجازه ی ترخیص هم نمی دن.گفت این یعنی افتضاح
من انقدر از دیروز نگران شدم که خدا می دونه
یعنی چی آخه؟