samira

Sunday, October 21, 2007

کادو چی دوست دارین؟
همیشه هر جایی که به مناسبتی دعوت میشم و باید کادویی بخرم کلی با خودم فکر می کنم که چی بخرم تا بیشترین ذوق و هیجان ممکنه در طرفم ایجاد بشه
البته لازمه بگم که هر چی اون فرد به من نزدیکتر باشه مسلمن انرژی بیشتری براش می ذارم
دیروز تولد یکی از دوستای خوبم بود.کلی با خودم فکر کردم که چی بخرم و چی نخرم
تا بالاخره با سنجیدن شرایط و بالا پایین کردن کیس های موجود تصمیم گرفتم براش ماهی کادو بخرم
آخه دوسته من یه آکواریوم داره و کلی هم دوسش داره
خلاصه شب بعد از کلاس زبان رفتم توی مغازه و شش تا ماهی گیاه خوار خوشگل براش خریدم.از قبل هم کاغذ کادو و یه ساک برده بودم که کادو رو برام بذارن توش
فروشنده هم برام ریختشون توی یه کیسه بزرگ و به اندازه ی 5 ساعت براشون اکسیژن زد و سفت بستش و کادو کرد و داد به من
منم گذاشتمش تو ماشین و انقدر نگرانشون بودم که خدا می دونه.تا با کلی احتیاط در رانندگی رسیدم به تولد
وقتی به دوستم دادمش و بازش کرد انقدر ذوق کرد که خدا می دونه و من هم کلی حال کردم از این کادویی که براش خریده بودم