samira

Tuesday, October 02, 2007

خیلی وقتا برام پیش اومده که از رفتاره آدمهایی که توی خیابون میبینم یه علامت سوال بزرگ یا دوتا شاخ بزرگ روی سرم سبز شده
بابا مثلن ادعای با فرهنگیتون میشه؟
چطوری به خودتون اجازه می دین به همین راحتی پاتون رو وارد حریم خصوصیه آدمها بکنین؟
من کلن روی هم رفته 65 کیلو ام با همه ی چاق شدنم.اما هر بار که دارم از خیابون رد میشم یا چیزی می خورم امکان نداره از پیر و جوون و خوش تیپ و بدتیپ بهم نگن "خرس گنده یکم رژیم بگیر"آخه به شماها چه هان؟هیکل من چه ربطی به شماها داره؟
یا کافیه توی رانندگی یه جا بد بپیچی یا یه خرابکاری بکنی.همه این اجازه رو به خودشون میدن که سرشون رو تا ناف از شیشه بکنن بیرون و یه متلکی بارت کنن.اینه فرهنگ؟اینه هموطن بودن؟که به من بگین خانم همون ماشین لباس شویی هم زیادته.واقعن هیچ وقت دلم نمی خواست این حرفهارو اینجا بنویسم اما دیگه بهم خیلی فشار اومده
واقعن نمی تونم این همه بی حرمتی و بی احترامی و بی شخصیتی رو تحمل کنم
برام خیلی عجیبه که این رفتارهارو از آدمهایی دیدم که اگه مثلن طرف رو توی یه مهمونی دیده بودی فکر می کردی وای چه جنتل منی و حاضر بودی برای خودت کلی رویا در موردش ببافی که ای کاش این یارو یه نیم نگاهی به من بندازه.اما توی خیابون و پشت رل حالم بهم می خوره از دیدن این آدم با اون شخصیت و حرفهایی که از دهنش میاد بیرون
آقا جان بیان یکم فقط یکم به حقوق شهروندی همدیگه احترام بذاریم