samira

Monday, October 29, 2007

آنچه من فکر می کنم,آنچه تو فکر می کنی
همیشه برای من تفاوتهای موجود بین سطح فکر آدمهای مختلف خیلی جالب و جذاب بوده.این که کشف کنم کسی که با اون در ارتباط هستم در چه سطحی از تفکر قرار داره
با خیلی ها برخورد داشتم که خیلی سطحی تر و یا خیلی عمیق تر از من فکر کردن
یا اینکه اصلن راستای طرز فکرشون خیلی متفاوت بوده
این موضوع تا زمانی که با یک جنس موافق در ارتباطیم کاملن قابل فهم و قابل لمس هست.اما معمولن تجربه نشون داده که طرز فکر ما با طرز فکر افراد غیر هم جنس کاملن متفاوته.شاید این تفاوت تا حدودی بین دو دختر هم وجود داشته باشه اما این تفاوت بین یک دختر و پسر از جذابیت بیشتری برای کشف کردن و راه گشایی برخورداره
در نهایت من فکر نمی کنم روزی برسه که بتونیم کاملن طرز تفکر اونهارو کشف کنیم و یا بالعکس و مطمینن وجود همین تفاوتهاست که زندگی رو از روند یکنواختی خارج می کنه