samira

Monday, September 03, 2007

سر دوراهی میشینم
الان ساعت 3:8 دقیقه ی صبح روز دوشنبه است
من خوابم نمی بره
راستش سر دوراهی موندم وحشتناک
الان دو راه کلی برام وجود داره
یا اینکه ادامه ی تحصیل توی این رشته ای که امروز رفتم سمینارش رو انتخاب کنم که مسلمن این انتخاب علاوه بر رنجهای بیشماری که داره( از هزینه ی سنگینش گرفته تا فشار بالایی که روی خودم وارد میشه)می تونه آینده ی کاری و حرفه ای و حتی کل زندگیم رو دگرگون کنه
ویا اینکه بی خیال ادامه تحصیل توی این رشته بشم و روال عادی زندگیم رو دنبال کنم و عادی برم سر کار و کلاس زبان و تفریحات تکراری و فوقه فوقش اقدام کنم برای مهاجرت
نمی دونم چه باید بکنم.خوب هر عقل سلیمی مسلمن اولین گزینه رو انتخاب می کنه
اما همش یه سری ترس و اضطراب بی اساس میاد سراغم که نکنه من موفق نشم.نکنه ال شه.نکنه بل شه؟
یه جورایی باورم نمیشه که این فرصت استثنایی در اختیار من قرار گرفته
مطمینم از همون شرایطهایی هست که اگه الان نرم دنبالش و چند سال بگذره و زندگیم همون روال عادی رو دنبال کنه افسوسش رو خواهم خورد که من فلان موقعیت رو داشتم ونکردم.دیدی فلانی که انجام داد به کجا رسید؟
الان دو سه ساعته همش ذهنم حول و حوش این موضوع داره دور می زنه
بالاخره خیلی خیلی تصمیم سرنوشت سازیه برام
برام دعا کنین