samira

Monday, August 06, 2007

چگونه می توان مزاحم تلفنی را از تماس مجدد منصرف کرد؟
چند روز پیش صدای زنگ موبایلم بلند شد.دویدم طرفش و دیدم که شماره نیفتاده.برداشتم.گفتم بفرمایید؟اما صدایی نشنیدم
طبق عادت دیرینه سریعن قطع کردم و شدیدن هم مشکوک شدم
دوباره تماس گرفت.برداشتم و باز هم گفتم بفرمایید؟بعد از کلی مکث گفت "سلام خوشگله".باز هم طبق عادت دیرینه که حوصله ی کنجکاوی در مورد هیچ تماس تلفنی مشکوکی رو ندارم خودم رو زدم به اون راه و طوری وانمود کردم که صداتون نمیاد.هی گفتم بله؟الو؟ و قطع کردم
باز هم تماس گرفت.برنداشتم
باز هم تماس گرفت.برداشتم و کار قبل رو تکرار کردم.طرف دست بردار نبود و همش می گفت "سلام خوشگله"."سلام خوشگله"گفتم چه کار کنم؟که یک هو جرقه ای زد.نقشه رو به سیما گفتم(چون پیش سیما بودم)و گفتم که اون انجامش بده چون خودم خندم می گرفت
دوباره تماس گرفت طرف.سیما برداشت.اون پسره گفت "سلام خوشگله"سیما هم گفت که ببخشید آقا کی این شماره رو بهتون داده؟چون فکر کنم اشتباه بهتون دادن.طرف هم گفت نه درسته خوشگله.سیما هم گفت نه آقا اشتباه دادن.آخه من خیلی زشتم.پسره هم که اصلن انتظار این جواب رو نداشت گفت:راست می گی؟(با نا امیدی)و قطع کرد و دیگه هم تماس نگرفت
حالا اگه مزاحمی چیزی دارین فقط یه خبر کوچولو به من بدین تا نقشه ی سر به نیست شدنش رو براتون بکشم