samira

Thursday, August 23, 2007

بازگشت کودکی
چند هفته پیش مامان جان ما به مناسبت تولد پسر دایی های فینگیلمان دو عدد ماشین کنترلی اسباب بازی خریداری کردن
این ماشینها بسیار پیشرفته هستند نسبت به ماشینهای موجود در دوره ی کودکی ما
دارای فرمان هستند.یعنی علاوه بر عقب و جلو چپ و راست هم میرن.باطریهاشون شارژیه.تا 200 متر برد دارن وکلی مزایای دلبر دیگه
برادر جان بنده که بیست و نیم سالشونه با دیدن این ماشینها حالی به حالی شده و شب و روز مخ مادرمون رو سوراخ کرد که الا و للا من از این ماسینها می خوام که باهاشون بازی کنم
از اونجایی که مامان جان ما مدتیه کلاسهای رفتار درمانی میرن و دیدشون کلی عوض شده با آغوش باز پذیرفتن و دیروز یک عدد ماشین کنترلی کذایی رو برای خرس گنده ی منزل ما خریدن
از امروز صبح تا الان که باطریها شارژبودن انقدر صدای چرخهای این ماشین رفته روی اعصاب نازنینم که حاضرم خودم رو از پنجره پرت کنم پایین
آخه یکی نیست بگه مامان جان این چه مصیبتی بود که درست کردی؟
حالا منم می خوام کم نیارم و به مامانم بگم فردا برام قابلمه و ماشین لباسشویی و یخچال و ..... بخره هر روز یه سری از دوستامو دعوت کنم خاله بازی کنیم
البته این خط آخر شوخی محض بود.جدی نگیرید