samira

Wednesday, June 20, 2007

منه خنگ
دیروز مثلن یه سال شد که دارم وبلاگ می نویسما.اما کلن یادم رفت بیام به این خونمون تبریک بگم.البته یادم که چه عرض کنم.اصلن مجالی برای فکر کردن به این موضوع نداشتم بس که خسته بودم
خوب وبلاگ جونم تولدت مبارک باشه
همراه خوبی برام بودی.دوستای خوبی پیدا کردم و همیشه سعی کردم با صداقت باهات رفتار کنم
..................
پی نوشت خودشناسانه:امروز و فردا آخرین روزهایی هستن که میرم سر کار.دقت کردم روی خودم دیدم که من از این شخصیتهام که وقتی کاری رو می خوام شروع کنم کلی حسهای خوب دارم در موردش.کلی دوسش دارم اما از وقتی که تصمیم می گیرم که دیگه بسه این کار و نمی خوام برم دیگه حالم از کاره بهم می خوره.روزهای آخر رو به بدبختی تحمل می کنم دیگه.برام میشه زجر آور.سیما دیروز می گفت خوش به حالت هیچ وقت حالت گرفته نیست برای ترک کارت و دلت تنگ نمی شه برای کاری که می کردی.عجب ملونیم نه؟
...................
یه پی نوشت دیگه:یه سندل دیدم توی کلارکس خیلی خوشگله .خیلی .اما یکم گرونه.یعنی با پولش می تونم آخرین مدل کفش ورزشی نایک رو بخرم.اما من اون سندل رو می خوام هر طور شده
خدایا این اعتیاد ما به کفش را رفع بگردان
....................
آقاجون نمیاد.من درس خوندنم نمیاد.چکار باید بکنم حالا؟