samira

Monday, May 28, 2007

اثر تلقین در زندگی
امروز بعد از اینکه کلاسهام همه تموم شد اومدم سوپر مارکت کنار دانشگاهمون تا برای خودم یه شیر قهوه بخرم.که هم کلسیم شیر برام مقوی باشه و هم قهوش کافین داره و برای آرامش اعصاب و روانم مفید باشه.شیر رو باز کردم و تا ته خوردم و داشتم نی رو تا اونجا که جا داشت می کردم توی پاکت شیر تا ته تهش هم بخورم.احساس کردم که مایعی که دارم می خورم خیلی غلیظ تر از شیر قهوست.به دوستم گفتم فکر کنم آرد میریزن تو اینا که غلیظ بشه.همین که اومدم پاکت خالی شیر رو بندازم دور دیدم که وا نیم قهوه ای شده.کلی تعجب کردم.روی پاکت رو نگاه کردم دیدم ای بابا اشتباهی شیر کاکایو خریدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شاخام داشت در میومد
از این خندم گرفته بود که تو کل مدتی که داشتم شیر کاکایو رو می خوردم تو دلم با خودم می گفتم عجب شیر قهوه ی توپی و واقعن مزه ی شیر قهوه رو احساس می کردم
اینجا بود که بنده به تاثیر تلقین در زندگی پی بردم که مزه ی شیر کاکایو رو می تونه به شیر قهوه تبدیل کنه