samira

Thursday, December 14, 2006

رای
نمی خواستم تا همین دو سه روز پیش رای بدم.نمی دونم چرا و به چه دلیلی اما حوصله نداشتم توی جو رای و رای گیری قرار بگیرم
اما دو سه روزه که با خودم فکر کردم چرا رای ندم؟منم به عنوان یه شهروند ایرانی یه حق انتخاب دارم.حداقل نظر خودم رو اعمال کنم که مثل دوره ی قبل نشه که علیرضا خادم فقط با حدود نود هزار تا رای شد نماینده و همه تصور کردن که نماینده ی شورا شدن راحته.گفتم رای بدم که حداقل مجلس خبرگان و شورای شهر آدمهایی نرن که بشن با احمدی نژاد یکی که دیگه نتونم نطق بکشم.یا اینکه هر روز بخوان بیان ماهوارمون رو جمع کنن یا اینکه تو خیابون دارم راه میرم بگیرن ببرنم وزرا.گفتم رای بدم که نشون بدم به بقیه کشورها که این احمدی نژاد رییس جمهور من هست اما نمیشه گفت نماینده کشور منه و نباید همه رو به یه چشم نگاه کنن.ما آدمهای دیگه ای هم داریم که اونا هم نماینده های من هستن
دیدم دایی جان بهترین منبع اطلاعات و راهنماست بعد از کلی صحبت و مشورت و تبادل نظر فهمیدیم که به کی رای بدیم
به قول داییم رای بدیم به اونایی که می خوایم که حداقل اگر هم نمی خوان نماینده های ما برن بالا وادار به تقلبشون بکنیم.خودشون که می فهمن چه خبر بوده