samira

Friday, December 01, 2006

آفتاب پرستان
دور و بر همه ما آدمها پر از آفتاب پرستای مختلف و رنگارنگ.آدمهایی که به راحتی رنگ عوض می کنن و میشن همون چیزی که شما هستین و از چیزایی حرف می زنن که احتمال میدن خوشایند باشه برای شما
به عنوان مثال یه نمونه کاملن ساده و پیش پا افتاده اینکه من موهای خیلی لختی دارم.خیلی لخت.همیشه موهام زبان زد دوست و فامیل بود از لختی که وای سمیرا خوش به حالت.عجب موهایی داری .چقدر با حالن.تا اینکه پارسال تابستون دل رو زدم به دریا و موهام رو فر کردم.دوستایی که شما باشین از فرداش هر کی منو تو کوچه و خیابون و مهمونی و مجلس ختم و جشن تولد و پارتی می دید می گفت وااااااااااااااااااااااااااای چقدر فر بهت میاد.چی بود موی لخت؟دیگه نذاری لخت بشه ها همیشه فر کن.منم که دیدم دوستان خیلی مشتاقن و متقاضیان فر بالاست بعد از شش ماه برای بار دوم هم فر کردم تا همین یک ماه پیش که موهام رو کوتاه کردم .از فردای اون روز هر کس منو تو کوچه و خیابون و مهمونی و مجلس ختم و .................. دید گفت واااااااااااای چقدر موی انقدر کوتاه بهت میاد دیگه موهات رو فر نکنیا!!!!!!!!!!!!!!!!اصلن بهت نمیاد
منو می گین .تازه اون موقع بود که فهمیدم بلللللللللللللللللله دنیا این جوریاست
البته بگمها فقط مامان و بابا و سینا و سیما هستن که مثل آینه می مونن برام و واقعیت رو بهم میگن وگرنه مابقی پرتن