samira

Monday, June 04, 2007

یک خصوصیت متولد اردیبهشت
دیروز سیما داشت برام کتاب طالع بینی می خوند.خصوصیت افراد اردیبهشتی
یکی از خصوصیاتشون این بود که اگه از آدمی بدشون بیاد یا اینکه اگه شما برای فرد اردیبهشتی اسمتون زیر اسم بدها قرار بگیره محاله که دوباره بتونین جایگاهی پیش متولدین اردیبهشتی پیدا کنین
واقعن این یکی از خصوصیات پررنگ منه.اگه کسی با کار زشتی که انجام میده از چشمم بیفته محاله که دیگه بتونم نظرم رو راجع بهش عوض کنم.البته اینم بگم ها که خیلی باید کارتون زشت باشه یا من رو خیلی ناراحت کرده باشه که همچین حالتی به من دست بده.چون در غیر این صورت من خیلی با گذشتم و صبرم بالاست مگر اینکه دیگه خیلی حرکتتون برام گرون باشه که قابل گذشت کردن نباشه.من خیلی از دوستام رو اینطوری گذاشتم کنار.که الان علی رغم اصرارهای پدر مادرم حاضر نیستم لحظه ایم رو باهاشون بگذرونم.کینه ای نیستما.این مدلیه که وقتی یکی واقعن ناراحتم کنه من اون رو از تمام جز جز زندگیم خارج می کنم.پس دلیلی نداره که من بعد از پنج سال که زندگی طرف برام هیچ اهمیتی نداشته حالا بیام یه روز تعطیلم رو باهاش بگذرونم
.................
من دارم به همراه خیل عظیمی از دوستان میرم شمشک ویلای یکی از دوستامون الواتی(الواتی که میگم فوقه فوقش یه قلیونه ها)خوش بگذره بهمون.مگه نه؟