samira

Thursday, December 28, 2006

اهمیت
یه سوال امروز صبح توی ذهن خلاقم(چقدر خودم رو تحویل می گیرم نه؟)نقش یست که فکر کردم اینجا بنویسمش تا بتونم جوابش رو بگیرم
ببینم شماها تا چه حد به علایم فیزیکی بدنتون که نشانه سلامت جسمتونه اهمیت میدین؟تا چه حد رفلکس هایی که در بدنتون ایجاد میشه رو جدی می گیرین و دنبالش می کنین تا علت رو پیدا کنین؟
برای واضح شدم مطلب بگم که من الان حدود پونزده ساله که گردن درد دارم و اکثر موقعها ماهیچه های گردنم در حالت انقباضه اما تا حالا فکر نکردم که این موضوع جدیه و باید به دکتر مراجعه کنم.یا مثلن من روزهایی که رزیم دارم وحشتناک احساس بی اشتهایی دارم و همش احساس می کنم یه گوله سر مریمه ونمی تونم چیزی قورت بدم.تا حالا این حالت رو جدی نگرفتم و فکر کردم خوب طبیعیه و به خاطر رژیمه.اما پسر عمه ام ماه پیش همین حالت رو به مدت سه روز تجربه کرده و روز چهارم نتونسته تحمل کنه و رفته متخصص معده.دکتر هم تشخیص داده که یه نوع ورم معده و برگشت اسید معده به داخل مریه.اما من بدبخت سه سالی تحملش می کردم.یا اینکه الان یه مدت طولانیه که بعضی روزها همش احساس ادرار دارم اما میرم دستشویی خبری نیست .تا حالا دکتر نرفتم چون فکر نکردم مهمه اما امروز که داشتم با خودم فکر می کردم دیدم من هم بدجوری خلم ها .اصلن به خودم اهمیت نمی دم
شماها چه طوری هستین؟
پی نوشت بی ربط:امروز قزوین وحشتناک برف میومد.توی این چهار سالی که رفتم و برگشتم تا حالا این طور ندیده بودمش.انقدر برف زیاد بود که کلاسهای آخر تشکیل نشد و سرویسهامون به جای شش ساعت چهار حرکت کردن اما ساعت هشت و ربع رسیدیم.یعنی راه دوساعته رو چهار ساعت تو راه بودیم.منم که طبق معمول مثانم داشت منفجرمیشد تازه یه ده تا تصادف توپ هم رویت کردیم
پی نوشت عجیب:داشتم پیاده میومدم تا برسم به خونه یه پسر خیلی شیک و پیک جلوم رو گرفت .گفت خانوم کافی شاپ کیمیا رو میشناسین ما با بچه ها اومدیم اونجا پول کم آوردیم هزارو ششصد تومن شما دارین بدین من کارت ماشینم و گواهی نامه رو میذارم پیشتون سه برابرش رو آدرس بدین فردا براتون میارم.منم بهش دادم(به نظرتون خلم؟)و طرف رفت.تازه اصلن هم نگفت آدرس بدین
پی نوشت تخصصی:من دوست دارم طرح وبلاگم رو عوض کنم اما بگین یه سر سوزن بلدم بلد نیستم.کسی می تونه منو کمک کنه؟