samira

Friday, May 30, 2008

بعد از یک ماه کار زیاد و پر تنش و خستگی که از اون به جا مونده بود وقتی فیش حقوقم رو بین دستام احساس کردم دیدیم بهترین راه برای از بین بردن این حس بد رفتن به خریده
از شرکت برگشتم
باید یکی از دوستام رو می دیدم
اونو دیدم و بعد به تنهایی رفتم خرید و تقریبن هفتاد درصد حقوقم رو خرید کردم و با کلی کیسه توی دستم برگشتم خونه
باورتون شاید نشه اما من احساس پرواز داشتم از سبکی بیش از حد
با اون کیسه های سنگین از چهارراه کاوه تا سر میرداماد رو هم پیاده اومدم
نمی دونستم با درد پاهام چه کار کنم اما اون پا درد و گردن درد برام خیلی لذت بخش بود
هنوز اثرات اون روز رو احساس می کنم و برای ذهن خسته ی من لازم بود که این کار رو بکنم
هر کسی از بیرون رفتار من رو دیده مثل مامانم مطمینن توی دلش گفته دختر بیچاره ی من خل شده
اما هر کسی خودش بهتر می دونه ذهن خستش رو چه چیزی بیشتر از همه آروم می کنه
هیچ وقت نذارین خستگی هاتون روی هم انبار بشن
دیدن یه دوست یا یه مسافرت شاید مثل من خرید رفتن یا کوه رفتن این خستگیتون رو از بین ببره و شما موظفین که برای خودتون این کار رو بکنین