samira

Friday, April 25, 2008

اتفاقهای اطرافت ممکنه برای تو خیلی بی تفاوت باشن و حتی ذره ای هم از ذهن تورو به خودش مشغول نکنن
اما گاهی اوقات یه موضوع کوچیک تورو به کلی فکر وامی داره.تورو تحریک می کنه که کنجکاو بشی و بری دنبال جستجویی که شاید روحیاتت هم باهاش سازگار نیست
اما برات لازمه که همچین مواردی رو هم تجربه کنی تا بتونی به اون مرحله از رشد فکری که مدتهاست انتظارش رو می کشیدی برسی
من امروز چیزی شبیه به این رو تجربه کردم
پاپی موضوعی شدم که می دونستم اگه حدسیاتم درست از آب دربیاد حالم خیلی بد خواهد شد.اما رفتم به دنبالش چون می خواستم بشناسم.افراد دور و برم رو.روابطم رو
آدمها عجیبند
شاید وقتی با ترازوی تفکرات و عقل و منطق خودت می سنجیشون این همه عجیب تر به نظر میان
در آستانه ی ورود به سن بیست و پنج سالگیم اخلاقیاتم دستخوش تغییرات فراوونی شده
احساس می کنم دارم تکامل پیدا می کنم
شاید کمی عاقلتر و منطقی تر
و کلی لاغرتر
من از رسیدن به این همه تجربه هر چند سخت خوشحالم