samira

Wednesday, December 12, 2007

من و دختر خالم
من و تنها دختر خالم حدود هفده سال با هم اختلاف سنی داریم
اما این اختلاف سن باعث نشده که کاری به کار هم نداشته باشیم
هم من خیلی اونو دوست دارم هم اون منو
امسال رفته کلاس اول و کلی برنامه داریم از دستش با حروف الفبا یاد گرفتنش
از همون بچه گیاش تا الان کلی از کلمات رو اشتباه می گه و هر چی هم بهش می گیم کیمیا جان درستش اینه انگار که نه انگار
مثلن دو هفته پیش اومده می گه:سمیرا با مامانم یه کچمه دیدم خیلیییییییی خوشگل بود
می گم کیمیا جان چکمه.می گه آهان کچمه
یا چند روز قبلش می گه سمیرا بابای منم مثل بابای تو چکله
کیمیا جان کچل
یا مثلن می خواد آهنگ بخونه:من برات بیس می زنم تا تورو برقصونم..................... تو دینای منی آخر رقصیدنی
کیمیا دنیا
داشتم رانندگی می کردم .سرعتم زیاد بود.بهم می گه چرا انقدر سررررتت(تشدید روی ر) زیاده؟
کیمیا سرعت
سمیرا تو کی گباهی نامه گرفتی؟کیمیاااااااااا گواهی نامه
بهش می گم معلم بیچارت از دستت چی می کشه؟
خلاصه اینکه کلی می خندم از دستش