samira

Saturday, March 31, 2007

زندگی از ما حمایت می کنه
دیروز صبح بعد از این که از پیاده روی برگشتیم رفتیم خونه ی سیما اینا.پری خواهر سیما کلی برامون حرف زد که من فقط یکی از مواردش رو که خیلی دوسش داشتم می خوام بنویسم
خیلی از آدمها بر این عقیده هستن که زندگی دار مکافاته.زندگی پسته.این دنیا فقط رنج و عذابه و ................ اما بسیاری از افراد بر این باورن که زندگی دار مکافات نیست بلکه از انسان حمایت می کنه
مثلن اگی شما روزی گرسنه هستین این از بدی روزگار نیست.مطمین باشین که زندگی از شما حمایت خواهد کرد
این در واقع همون توکل به خدا داشتنه.که انسان در زندگی و تمام کارهایی که می خواد انجام بده به خدا توکل داشته باشه
وقتی که این باور زیبا از صبح تا شب با آدم همراه باشه محال که از اتفاقهای ریز و درشتی که برامون می افته ناراحت بشیم.خیلی این حس ,حس خوبیه
................................
امروز برای ناهار دو تا مهمون دارم من.سیما و پریسا.البته سیما که دیگه این صحبتهارو نداریم با هم دیگه و منزل خودشونه
برای ناهار مادر جان زحمات را متقبل شدن اما تهیه ی سوپ معروف خانواده ی ما بر عهده ی منه
این سوپ بسیار خوشمزه است.نمی دونم چرا اما من علاقه ی شدیدی به آشپزی دارم و انقدر خوشمزه بودن غذا برام مهمه که خدا می دونه.خیلیها بهم می گن سیاست داشته باش دو روز دیگه ازدواج کردی اول تا یه سال بد مزه درست کن بعدش خوشمزه درست کن که قدر آشپزیتو بدونن من هم در جواب یک شیشکی بارشان می کنم
من عادت ندارم خودم رو و وجود و حس های خودم رو از کسی دریغ کنم.به نظر من همه ی اینها به جنبه ی طرف مقابل بر می گرده .من دوست دارم همیشه کامل خودم رو بروز بدم
خلاصه اینکه خوشبختانه یا متاسفانه ما آشپزیمون خوب از کار در اومده و ........البته اصلن توی خونه آشپزی نمی کنم خیلی چون دوست ندارم خانواده ی گرام بی انگشت بشن(اعتماد به نفس رو حال کردین؟)اما هر از گاهی یه چشمه از هنرم رو میام
ما بریم به سوپمون برسیم