samira

Saturday, June 24, 2006

ورزش
قبلنا اسم ورزش که می یومد واقعن گریم می گرفت.یعنی حدود 3 سال پیش.برای اینکه من اون موقع خیلی سنگین بودم.خوب بذار از اول بچگیم بگم
سمیرا خانومی که من باشم با وزن 5/4 کیکو بدنیا اومدم.تمام دوران نوزادیم و کودکی همیشه تو پول مو پول و چاق و چله بودم.همیشه لپهام آویزون
یادم میاد که کلاس پنجم دبستان بودم و یه معلم بهداشت داشتیم که ما هی یکبار وزنمون می کرد.منم که همیشه از همه چاقتر بودم خجالت می کشیدم جلوی بچه ها برم روی ترازو.همیشه منتظر می موندم همه خودشون رو بکشن و برگردن توی کلاس وبعد برم بالای ترازو.یادم میاد اون روز همه رو حل می دادم که برن بالای ترازو.اما یکی از بچه ها به زور منو انداخت بالای ترازو.معلم بهداشتمون داشت شاخ در می آورد.من 52 کیلو بودم و فقط 11 سالم بود.همه بچه ها بهم خندیدن.معلم بهداشتمون هم گفت یکم کم بخور دختر جون تا لاغر شی.من اون روز خیلی ناراحت شدم.اما عالم بچگی بود دیگه تا یه بستنی می دیدم همه چی یادم می رفت
تا اونجایی که یادم میاد از سوم راهنمایی من اولین رژیم رو شروع کردم و تا همین الانم همیشه رژیم بودم .اما هیچ وقت اون چیزی که دوست داشتم نبودم.بعضی موقع ها دلم برای خودم خیلی می سوزه چون همیشه آرزو به دلم مونده که 2 تا کفگیر پلو با خیال راحت بخورم.حالا نه اینکه فکر کنین نمی خوردما.اوف می خوردم یه عالمه.اما همیشه یه عذاب وجدان لعنتی می یومد سراغم و هر چی خورده بودم کوفتم می شد
بگذریم همه این سالها گذشت تا من رسیدم به سال پیش دانشگاهی.اولای سال 70 کیلو بودم
سال اول سمیرا خانومی که همه فکر می کردن که یه رشته خوب دانشگاه روزانه قبول می شه( البته درسم خیلی خوب بودا) هیچجا قبول نشد.پس مجبور بود یک سال دیگه هم درس بخونه.اما یک سال دیگه درس خوندن همانا و چاق شدن من هم همانا.شدم نود کیلو.در واقع یک خرس انسان نما
اصلن هیچ کس منو نمی شناخت.الان که عکس هامو نگاه می کنم باورم نمیشه.خلاصه من رفتم دانشگاه.سال اول با همون وزن سر کردم تا اینکه دیگه به غیرتم بر خورد.رژیم گرفتم و بعد از اینکه یکم وزنم سبکتر شد شروع کردم به ورزش.الان شدم 60 کیلو. اما دوست دارم 5 کیلوی دیگه هم لاغر بشم.البته من استخونبندیم خیلی درشته.همه می گن الان خیلی خوبی.ولی خودم فکر می کنم هنوز جا دارم
الان سعی می کنم هر طوری شده روزی نیم ساعت رو ورزش بکنم.واقعن توی لاغری تاثیر خیلی زیادی داره.می گین نه؟خوب امتحانش کنین.نتیجش رو هم به من بگین